sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

målning och fotad hehe

Av Sara - 11 oktober 2012 18:39

Tja Tja!!


Åhhh gud vad jag är trött, känns som hela huvodet ska explodera av trötthet nu, orkar inte mer heh, kanske håller på att bli sjukt vet inte, min kompis är påväg att bli sjuk och träffat henne lite och idag gick jag med en tjej i min klass och hon var sjukt förkyld och satt bredvid mig och vi snacka o sådant så håller nog på att åka på det skitet fast jag inte vill,pallar inte vara sjuk mer, vill inte, usch :///


Idag har vi haft praktiskt hela dagen, bara målat och målat heh och blev fotad idag med, usch ville inte men jaja måste så heh :P tänkte lägga upp bilden där jag blev fotad av min metor heh, sjukt ful blev jag, färg i huvodet och sådant, snyggt heh, nä usch riktigt ful blev den, blev inte alls nöjd, önska jag kunde få det ogjort men jaja,


ja det får bli allt för idag, vet inte vad jag ska skriva, är sjukt trött och pallar inte eller jo pallar men är sjukt trött o huvodet vet jag inte var det är heh :P, ha det så bra, kramizz<3<3 ps, ser ut som jag är gravid eller något sådant, men är inte det, bara tröjan som är sjukt stor, inte min tröja, fick låna den för fröss som bara den så därför det ser ut som jag är gravid eller ja typ något sådant, men är inte det LOVAR :) <3<3 det är färg vid mitt öga, vet ögat ser med konstigt ut, men ser förjävlig ut när man får färg på sig, men bara att bita ihop heh :P <3<3

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards