sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

lite slapp fredag, precis vad jag behövde <3<3

Av Sara - 5 oktober 2012 18:09

Tja Tja!!!


Jaaaa Fredaaaaaaag!! hehe vet är lite knasig idag, men känner mig rätt så pigg idag, bara lite i morse jag var lite trött, men gick med två killar från el o köpte enegi dryck heh, fick nog kick av den heeh nä skoja, men jaja.


Idag började min dag med att kolla på en film, rätt tråkig var den, handlade lite om förr i tiden, sådan svart och vit film var det, men ja vi såg lite av den, sen så gick jag till den andra skolan för skulle ha mina andra lektioner där, och när jag gick så stötte jag på två killar från el och han ena killen bara hej sara så gick fram till han o snacka lite med han, och sen så följde dem med mig till en lite affär som är rätt nära min skola så köpte drickan som jag skrev innan, ja sen börja med att ha svenska, men skulle bara skriva ut lite grejor för min andra svensklärare hade mina grejor så kunde inte göra så mycket


Sen hade jag sjukt lång hålla eller ja typ heh, så gick in till målarna och träffade några tjejer jag brukar snacka med, så frågade om dem ville följa med mig o käka så gjorde vi det, sen så gick jag tillbaka och där träffade jag en kille från min klass, så frågade jag han om han ville hjälpa mig o måla färdigt det jag gjort, sen gjorde jag själv lite fram till tio i tolv, sen så skulle jag ha matte, men hon var sjuk så tillbaka till måleriet o fortsätta där, sen ja har jag haft engelska o gjorde inte så mycket där, gjorde sådant korord o lite sådant, så frågade en kille i min klass bara, sara kan du den o den heh, jag bara ja, sen så hjälpte dem mig, sen så där jag satt blev plötsligt folks samlingsplats, satte sig o hjälpte mig, rätt roligt o snällt av dem :)


Ja sen har inte hänt så himla mycket, rätt skön dag, inte gjort så himla mycket, tycker det passar sjukt bra in till idag som denna, hehe :P


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3 Nu har jag fotat det jag gjort, men är inte helt färdig för ska fylla i mer ord, tex en text under hjärtanen men man ser det inte så jättebra, men hoppas ni kan se lite, där ska vara lite mer o sen färger med :) <3<3

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards