sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

frissan, handla o bakning <3<3 o lite hockey talk

Av Sara - 22 september 2012 19:38

Hej!!


Ja då har denna dagen med nått till sitt slut heh, idag har jag inte gjort alls mycket, blev väckt var morsan för skulle till frissan, o blev färdiga precis så jag kom till frissan vid halv elva för skulle vara där, men gud vad det vräkte(regnade) när jag kom ut från frissan heh, jaja, sen blev det ner o handla lite grejor, sen hem o paka upp sen kom jag på att det var ju ett tag sedan jag bakat, så när jag sa det till morsan så både morsan o syrran bara, kan du inte baka något det var så länge sedan, så ja det blev kanellsnäckor heh, så det blev att fixa det, sen börja med maten heh, ja o nu har jag precis kollat lite från hockeyn igår, målen o sådnat, riktigt roligt var det, lite synd man inte var på där, men jaja ska ditt på fredag så man är lite taggad nu heh, ska bli sjukt roligt, var ju ett tag sedan man var o kollade hocky i arenan så man vill bara ditt nuuu hehe.


Det var med lite roligt o spännande gårdagens match bara för har två killar i min klass som hejar på det andra laget som Malmö mötte så var lite så att man ville ju att dem skulle vinna, för en gång så förlorade malmö o det fick jag höra mycket från en av killarna så man bara, nu jäklar ska vi visa dem att Malmö Redhawks är ett bra lag o det känns som det har blivit en sjukt bra lag dem har hittat med detta året, men det var sjukt göööött när dem vann, o dem var där o deras lag förlora heh, kommer komma med ett stort leende på läpparna på måndag o bara malmö är bäst heh :)


Ja då kom det in lite hockey med, kände bara att jag att jag ville få med det me heh, har blivit nu igen sådan hockeyfreak igen heh, hade en sådan period där jag struntade i hockey, visst man frågade kompis o folk o farsan hur det gått o sådant, men känner att jag får tillbaka det hockey pepet igen o bara typ ja är igång o skriker o hejar som bara den, brukar vara den lugna tjejen som sitter o är helt tyst o vill inte göra bort mig inför folk, heh men visst kanske inte är så när man är i arenan, men visst är ändå igång o hejar o säger kom igen malmö, kämpa ni klara det med mera heh :)


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3ps tar en gammal bild på bullarna jag gjorde, dem jag gjorde blev finnare o goare o bättre, men pallar inte lägga in den nya bilden så tyvärr, men vill bara visa så ni vet vad jag bakade heh <3<3<3

 

 
 
HelinMessi

HelinMessi

23 september 2012 18:53

Hej !

Fin blogg du har. Kolla in min och kommentera <3
Skulle betyda sjukt mkt, kanske länkbyte ?

Med sjukt vänliga hälsningar Helin

http://www.HelinMessi.bloggplatsen.se

Sara

27 september 2012 07:26

Hej, tack så mycket, ja det gör jag så gärna så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards