sara-ti-amo

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Sara - 12 september 2012 18:57

Tja Tja!!


Ja då har man precis kommit hem från att varit ute o gått med morsan i mer än en timme lite runt i byn, sjukt skönt va det och kände att jag verkligen behöver röra på mig och inte bara sitta vid datan o sådant, utan ut o röra på mitt fläsk heh o gå eller springa lite mer oftare, ska försöka gå eller springa en gång per dag från och med nu, sen om jag gör det vet jag inte, men jaja får se hur det blir, men sjukt sköt o gött var det att gå ut o gå o röra på sig, känner mig sjukt duktig som gör det :)


Ja idag har jag haft matematik först sen har vi haft praktiskt, sjukt roligt är det fortfarande, fast visst det är sjukt jobbigt o man blir rätt trött i kroppen o sinnet, men det är bara att försöka lägga sig så gått det går i rätt tid o sådant och sen bara försöka göra så gott du kan, man kan ju inte göra mer så :)


Idag så trodde jag o den personen jag jobbar med att vi skulle måla våra väggar, och hon valde en färg och jag en annan, jag valde babys rosa och hon turkost/babyblå, babyblå hade dem men inte först den rösa jag ville ha, för fick först en rosa så frågade en kille är det rosa, jag bara ja han sa de, så kom han fram o sa det är ju inte alls rosa så doppade han ner fingrett ner i målarburken och sen så kladdade han ner sin kompis,men såg att han var påväg att kladda på mig med, men jag hann springa bort, heh, men jaj iallafall så sa jag till läraren och sen så hittade jag en lila/rosa färg så jag bara, men blanda dem så blir det den rosa jag vill ha ochy det blev det heh, snacka om synsk heeh :P, så kom han kille igen, ``nu är den rosa´´ heh, ja sen så fick jag höra det av killarna det med rosa mycket heh, men jaja skit samma heh dem får gärna skoja, men tar ju det bara på skoj oavsett vad dem säger så heh i dont care heh :P


Ja vad mer har hänt, ja inte så mycket mer än det typ, men jaja det är inte så lite det bara, men ja heh, vet inte vad jag ska skriva mer, för det känns som jag har fått med det mesta redan så, ja det  får bli allt för idag då, ska hoppa in i duschen nu, känner att jag verkligen behöver det, hatar att vara så när man varit ute o gått, inte svettig utan typ, vet inte vad det heter, men jaja skit samma heh tror ni fattar ändå :))


Ha det så bra, kramizzz<3<3 tar denna gamla bilden, vet inte varför men jaja pallar inte leta efter någon bra bild heh <3<3

 


Ovido - Quiz & Flashcards