sara-ti-amo

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Sara - 17 september 2012 19:28

Hej!!


Ja vad ska jag skriva idag, dagen har nog varit lite märklig hehe eller nä inte märklig utan rätt okej, började idag typ halv ett o hade engelska o sen hade jag Historia, o trodde vi skulle ha prov i Historia, men läraren hade glömt det så jag bara frågade, ska vi inte ha prov idag så var där ett par tjejer bara, sara tyst nu med dig heh, så han läraren bara skulle vi, jag bara jaaa jag har ju pluggat som bara den till det, jag kan allt som står på det pappert vi fick som vi skulle tränna på heh lät lite kaxig heh men skämtade med läraren, men han fatta nog det för han log så heh, jaja, men det märkliga idag var nog när jag kom på morgonen o gick genom typ kaffe terian i skolan o när jag går förbi så hör jag någon som jag går förbi så sitter ett gäng med killar runt ett bord o en av dem säger HEJ SARA, så jag bara kollar snabbt o säger hej, sen så säger en av killarna, är det sara, ohhh wow bla bla heeh, så jag gav han ena killen en typ sur/bitchig blick sen så gick jag heh :P


Känner inte killen, vet bara att han går samma linje som mig fast tredje eller ja vet inte om jag ska vara ärlig, heh jaja sen efter det så efter engelskan så när jag gick så satt tre andra killar o en av dem sa med hej o jag bara hej heh, nog den märkligaste dagen i mitt liv heh, fast han killen där vet jag vem det är för han var lite som min mentor till ett arbete o han har hjälpt mig, sjukt trevlig o sckyst kille e han, men han har aldrig sagt hej till mig så blev lite chockad bara hehe!!


Något mer roligt har nog inte hänt eller nja roligt o roligt, men en kille som går i min klass han satt framför mig o sov och så skulle han hoppa av på samma ställe där jag hoppar av så frågade jag min kompis om jag ska väcka han, hon bara ja klart så jag bara men det är ju synd, men till slut tog jag mod o börja typ hosta o slå lite nätt på sätet men han rörde sig inte så började jag typ peta med fingrett nätt på hans rygg till slut så vaknade han o han bara varför väckte du mig, jag bara du ska ju hoppa av, han bara jo iförsej, men det hade inte gjort något om jag hade missat det, jag bara jaja okej, men inget tack, vad är det med killar, hade jag nu inte väckt han så hade han nog sagt till mig imorgon, varför väckte du mig inte o bla bla heh, ni killar är för roliga o sköna heh ;P


Nä det får bli allt för idag, kan inte bara skriva o skriva, blir snart kanske en hel ruman, ha det så bra, kramizz<3

 


Ovido - Quiz & Flashcards