sara-ti-amo

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Sara - 15 september 2012 18:48

Hej Hej!!!


Får skriva lite snabbt o fort här nu innan jag åker iväg till en kompis o kommer hem imorgon så hinner inte skriva när jag e hos henne eller lite tråkigt för henne om jag sätter mig ner o skriver, vill inte tråka ut henne heh :P


Idag har jag varit först o handla med morsan o farsan, sen gick vi lite på marknaden i byn sen stack jag o farsan ner till trelleborg o handlade en ny jacka till mig, lite mer nu till höst, börjar bli lika kallt med skinjackan nu heh, kände det  igår när jag gick till bussen hehe :P


Ja sen har jag varit duktig och lagat middan idag, tänkte jag lägger upp bild på både kläderna o mattätten jag lagat idag heh, det var iallafall sjukt gott och alla gillade det starkt som du heh, kunde pusta ut :P


Nä får nog sluta nu, måste börjaq packa ner lite grejor, ha det så bra, kramizzz<3<3 ps kommer två bilder under varandra :P

 

Lax & kall potatissallad med romsås<3<3

 

Jackan- Vero Moda

Gympabyxor (rosa/svarta) - Intersport



Ovido - Quiz & Flashcards