sara-ti-amo

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Sara - 30 september 2012 18:53

Tjenare!!


Ja då har helgen gått igen hehe, gud vad dagarna går fort, var tar tiden o allt vägen, fattar inte, ska snart göra något annat i skolan, blir inte mer det praktiska eller jo praktiskt men det blir att jobba med något annat, och det vill jag inte, snälla kan inte dagarna går lite saktare heheh


Idag har jag inte gjort så himla mycket, blev hämtad av morsan för var hos en kompis, sen hem o få i mig lite mat, sen så körde jag lite, typ en halv timme, sen hem o satt lite o kolla tv o helt plötsligt var det dags att köra in syrran till stan o hämta en kompis till henne, o jag o farsan fort in i affärerna innan dem stängde, så in snabbt o köpte det jag skulle ha o sen hem o då stod middan på borden, o sjukt gott var det, för var sjukt hungrig idag :P


Ja så det har inte hänt så himla mycket precis, men jaja imorgon börjar jag halv ett så får sova ut lite mer om jag kan det, kommer säkert att vakna tidigt, brukar göra det, men jaja får sova tills jag vakna så får vi se heh


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, tänkte lägga upp en bild på det jag köpte, som var ett par skor, fast det färgen som är på bilden är fel, ska vara typ skrikande rosa, har samma fast i mörkgråa o gillar dem starkt, har använt dem sjukt mycket, så ska bli spännande att komma med dem nya skorna imorgon o sen så har man ju färgat om håret med så heh, hoppas pågarna o dem andra känner igen mig heh :P, kramizzz<3<3

 




Ovido - Quiz & Flashcards