sara-ti-amo

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Sara - 20 september 2012 17:41

Hejsan!!


Ja då är det snart fredag igen, heh, jag har börjat säga såhär nu, när det är fredag så är det snart måndag igen för helgen o dagarna går så himla fort, vet inte var dagarna tar vägen :)


Ja idag har vi bara haft praktiskt o det har varit sjukt roligt, älskar onsdagar & Torsdagar, är dem bästa lektionerna på hela veckan tycker jag heh, jaja idag så gjorde vi samma sak som jag gjorde igår, o ja jag har blivit nerstänkt idag igen heh, jaja bryr mig inte, så heh :P bara roligt, för man får ju ge igen själv så hehe ;P

Inget roligt hände idag, eller jo klart det vi gjort idag har varit roligt o sådant, är bara så sjukt trött o vet inte vad jag ska skriva idag, tror jag är över trött, är lite avsis på klassen att dem börjar halv ett imorgon, medan jag börjar åtta,men jaja är ju ledig på måndagar o tisdagar så, men vill ändå vara hemma o sova lite heh, men ska inte klaga det är ju helg sen så kan ju sova ut då, heh


Nä får nog sluta skriva för  är så trött att hjärnan är lite borta, för vet att jag annars skriver saker som är sjukt tråkiga så detta får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3

 




Ovido - Quiz & Flashcards