sara-ti-amo

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Sara - 14 september 2012 18:16

Hejsan!!


Ni kanske undrade varför jag inte skrev något igår, men det var för jag var väldigt trött o sen så var jag inte på så himla bra humör heller, men kan berätta lite smått vad jag hittade på igår i skolan o efter skolan med :P


Jo igår hade vi praktiskt hela dagen, sjukt roligt är det och vi bar börjat färgra våra bås och jag valde baby rosa o den personen jag jobbade med valde baby blå, och det blev sjukt bra, eller ja vi är inte riktigt färdiga än, men sjukt fint var det o jag blev sjukt nöjd o var på rätt okej humör, vi fick med kaffe o kaka igår, vi hade lite kaffe rast o tror nog att dem flesta killar drack kaffe o jag med såklart har gjort det i tre-fyra år så heh, sen så hade en kille i min klass varit o köpt kaka, han bara ska du inte ha en kaka sara, jag bara nä jag bantar heh, men han bara snälla jag har ju köpt den så jag bara, vi kan dela, så tog jag en liten tugga sen gav jag han resten heh

Där är en tjej jag burkar snacka med så skulle vi bara gå till mitt skåp o hämta en sak så frågade hon om han killen jag dela kaka med om vi var ett par, eller känner varandra eller något sådant, för tydligen har han kollat mycket på mig o varit rätt mycket där jag jobbar, men jag tänker inte på det på det sättet som andra kanske gör, utan kommer någon fram till mig o vill snacka så tycker jag bara det är trevligt så jag bara nä har aldrig snackat med han eller något sådant, men jaja tycker det är roligt att pågarna vill snacka med en :)


Sen skulle jag efter vi ätit kakor o drukigt kaffe så skulle jag tvätta våra verktyg o när jag kommer in där så står jag först ensam sen kom han killen jag dela kaka med o sen kom några andra till o så står jag i mitten o två killar bredvid mig o såklart skulle spruta på mig så ja heh, sprang ut där ifrån, sen när jag kom ut till den persoen jag jobbar med så bara du måste tvätta denna med, jag bara nää jag vill inte heh, men jaja okej sa jag sen så kom jag in där igen o som tur hade folket gått sen så kom en annna kille in jag har haft lite kontakt med o så kommer han o en annan kille (dem jobbar tillsammans), så ja blir nerstänkt där mer så ja heh, men dem var rätt snälla för dem tog  inte i håret eller ansiktet för hade kryllat håret o sminkad var jag, det ända dem gjorde i mitt hår var en sådan men typ blåsre, typ man tokra heh lite som en fön typ heh o det tyckte pågarna var jätte roligt för jag är väldigt tjejig o det tycker dem är roligt heh, men jaja bryr mig inte o tror dem merker det att jag inte gör det heh :P sen på kvällen drog jag hem till en kompis o hade trevligt :)


Nä får väl skriva lite om idag med, men finns inte något roligt att berätta mer än att jag haft rätt många lektioner o dem har inte varit roliga precis men jag kom igenom alla iallafall heh :P

Ja ikväll blir det hockey, Malmö spelar sin första hemma match idag, ska blir sjukt roligt o trevligt att se det nya laget så är sjukt spännd.


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3 tar en låt, lyssnar denna för att peppra sig själv <33<33


Ovido - Quiz & Flashcards