sara-ti-amo

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Sara - 6 september 2012 17:31

Hejsan!!


Förlåt så mycket att jag inte skrev igår, men igår hade jag en lite jobbig dag och bara kände att jag var tvungen att träffa någon o bara tänka på något annat än det hämska, som tur så ville min underbara kompis träffas så vi umgick o jag hjälpte henne med läxor o andra saker, men det var riktigt roligt o trevligt o kände att det verkligen hjälpte mig, för mådde mycket bättre sen när jag kom hem så det var riktigt skönt o tur att hon ville träffas o bara ungås lite :)


Idag har vi haft lite praktiskt o jag o den jag jobbar med, vi är lite eller rätt långr fram, fast jag först började själv ett par gånger så har vi kommit rätt långt så det känns väldigt bra o väldigt skönt, till och med vår lärare bara, måste ni vara så flitiga heh, han älskar att skoja med oss o sådant så det är roligt :), Ja sen har jag nog inte gjort så mycket mer än det, fårväl snart börja med att boxa lite igen för vill komma i form o känner att jag få bättre kondition o göra lite än att bara sitta framför datan o inte göra ett skit, sjukt tråkigt börjar det bli nu med o med det andra tråkiga som hände igår med så man tänker såklart mer på det om man inte har något att göra precis <3


Ja så detta får nog bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards