sara-ti-amo

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Sara - 18 september 2012 17:59

Tjenare!!


Idag började jag kvart i ett, men var ändå i skolan vid elva tiden för var o körde klockan nio i morse så var jag färdig lite över halv elva så gick till skolan o träffade upp några tjejer, så satt jag som sällskap när dem åt sen så gick vi till byn o gick runt där o föröskte hitta något o äta för jag hade inte ätit, visst dem andra hade, men dem andra hittade med något att käka så det kände skönt att inte äta ensam, ogillar det, om det händer så struntar jag hellre att äta än att sitta ensam, nä usch kan inte göra det :)


Ja sen så träffade jag en kompis en liten stund, sen så tillbaka där dem andra var o sen så gick vi till lektionen o hade Idrott, så sa jag till två av dem tjejerna jag går med, får nog gå in o byta om för jag tar en stund heh, så dem  bara ja det gör du heh :P, jaj sen när jag nästan var färdig så visste jag inte att killarna var där för såg dem inte så jag bara när kommer ni o byter om här inne, är snart färdig, är ju halv naken ( men var helt påklädd heh) så bara jag hör en killröst, men sara jag kommer, heh jag bara snabbt stängde dörren o låste heh, jaja sen så när jag o dem andra tjejerna var färdiga så sa läraren att vi skulle lämna grejorna, o såklart skulle vi vara ute o jag hade bara linne o byxor, så fröss en hel del, kommer nog bli sjuk snart, jaja vi skulle spela fotboll, fast först så skulle vi springa lite, så sprang vi alla, eller vi som var med, sen så var läraren borta för han o några andra skulle hämta mål, så ser en kille i min klass att jag kommer där springande så han bara, du kan ta det lugnt, läraren är inte här, jag bara men tänk om jag vill springa så bara för jag sa det så skulle han vissa att han var duktig så han o jag sprang snabbt för att se vem som sprang fortast, såklart så vann han, men jag tog inte i heh eller jo klart, men jaja, sen när jag nästan var inne på mitt andra varv så bara jag, fuck skulle inte sprungit så fort innan, för hade tagit ut mig för mycket, men jaja klarade iallafall så länge vi skulle springa så var rätt stolt över mig :),


Ja sen blev det fotboll o jag fick in det första målet,så jäkla glad, jag bara wooohhhooo yeeehhheeh heh, o hoppa lite sen tyst sen bara yehhheee heh :P, jaja fick sjukt bra killar som var schysta o passa mig fast jag bara stod i mål så dem var jätte snälla o tog hand om mig, o vi vann med så tycker dem förtjänade att vinna med, mitt lag van, wohooo heh


Ja sen har det inte hämnt så mycket mer, men bara det var lite eller ja ni fattar heh, jaja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3  



Ovido - Quiz & Flashcards