sara-ti-amo

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Sara - 16 september 2012 16:38

Hejsan!!


Just nu sitter jag o ska försöka plugga in historian till imorgon som vi ha prov på imorgon o jag har inte övat något alls, glömde helt bort det, tur min kompis sa igår att hon skulle plugga idag så jag kunde komma på det,annars hade jag inte varit berädd till imorgon, vill gärna klara det, vill inte göra omprov, pallar inte, men jaja, ska göra mitt bästa så får jag se hur det sen blir i slutändan :)


Idag har jag inte gjort så mycket, sov över hos en kompis från igår till idag o vaknade lite över tio tiden sen la jag o drog mig lite, sen när klockan börja närma sig elva så gick jag upp o fixa mig för skulle bli hämtad vid tolv så det blev upp o fixa sig o sådant o när jag var färdig så vaknade min kompis till som tur för ville säga hejdå till henne men vågade inte väcka henne, 


Ja sen efter jag blivit hämtad så blev det att köra en lite runda, och idag gick det riktigt bra för en gång skull så, men visst är kanske inte helt 100 procent färdig o kunnig men jag kan ku köra o stanna o allt sådant, men kanske inte helt perfekt till 100 procent, men kanske typ 60 procent typ heh, jaja :P

Ja sen har jag bara suttit o pluggat så ja inte så mycket jag har hittat på precis heh ::)


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3 

 

Ovido - Quiz & Flashcards