sara-ti-amo

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Sara - 21 september 2012 19:13

Hejsan!!

Ja idag har jag inte gjort så himla mycket, haft två stycken svensklektioner, o är snart färdig med mitt arbete, känns väldigt bra, sen haft matematik o sen engelska.

Idag har jag kollat sett två filmer idag, först på morgonen, o var sjukt trött så kändes som jag höll på att somna, sen sista lektionen när vi hade engelska o kolla med på film där, usch, inte bra att se film på fredagar när jag börjar så tidigt o är sjukt trött, somnar hehe, nä men är sjukt trött idag, orkar knappt inte något, det är hockey idag o är inte ens på hugget, iallfall inte jätte men  men, sitter just nu o lyssnar o läser vad som händer i arenan, några killar från min klass skulle ditt idag, så bra att man är hemma istället heh :P nä men det hade nog varit trevligt om man träffar någon man känner, men skönt med att gå o kolla när man inte känner någon eller så många heh, kan man ju gå runt där o bara wohhooo malmööööö hehe :P hheeheh :P, shit vilket drag dem har där i arenan, lite synd att man inte var där, men jaja :P

Nä det blir inte så mycket mer skrivande idag, är sjukt trött o sen så vet jag inte vad jag ska skriva, inget roligt att skriva, inget roligt har ju hänt så heh :P, ha det så bra, kramizz<3



Ovido - Quiz & Flashcards