sara-ti-amo

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Sara - 11 september 2012 18:58

Hej Hej!!


Ja då var det dax med skrivandet igen heh :P, alltid lika roligt :P

Idag tog jag en sjukt tidig buss till skolan bara för läraren sa att jag skulle komma o hämta mina byxor vid nio tiden idag, men när jag kom fram så var inga lärare där så ja, blev nog blåst eller så har dem glömt mig så ja jag hade håla eller var i skolan typ från nio till halv tolv o gjorde inte ett skit. Så fick sitta utanför klassens klassrum o vänta på lite folk jag brukar gå med för skulle gå o käka med dem som tur annars så vet jag inte vad jag skulle ha gjort för bussarna går inte så ofta, iallafall inte den jag tar, men men skit samma, fick sitta utanför klassrummet o såg säker ut som jag gjort något dumt o inte fick vara i klassrummet heh, men jaja skit samma, men så var det absolute inte, för har inte den lektionen som dem läser, har redan läst det ämnet så sjukt bra <3<3


Ja vad mer har jag gjort, ja inte ett skit om jag ska vara ärlig eller ju förästen hade idott med idag, men var tvungen att gå från den för skulle till sjukhuste så hade halv timme idrott heh, kanske inte lönt, men jag ville ha idrott så gjorde allt för att få vara med den lilla stunden heh..


Ja sen har jag inte gjort ett skit mer, just nu så sitter jag o lyssnar på musik o kollar lite runt på youtube o lyssnar på en av killarna från X-factor som jag tycket var sjukt bra, bara jag hör han sjunga elelr han börjar sjunga så får jag rysningar i hela kroppen, fattar inte, har aldrig fått det från någon artist så, han kommer nog komma långt i den tävlingen, visst finns andra bra med, men jag tycker han var sjukt bra iallafall :) kan lägga upp den här nedan<3<3



Ovido - Quiz & Flashcards