sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

konstig med rätt okej o rolig dag idag :P <3<3

Av Sara - 19 september 2012 18:36

Tja Tja!!


Idag har jag bara haft en lektion o det var Matematik o sen har vi haft praktiskt hela dagen sen, sjukt roligt var det, älskar att ha praktiskt, lite synd att det bara är två dagar, för är lite av det bästa o roligaste tycker jag, men nog inte många som håller med mig, men jaja jag gillar det iallafall :P


Ja vad har hänt idag, nja det är väl det vanliga, som vi alltid gjort, o killarna har varit lite barnsliga o bussiga idag igen, eller som vanligt kan vi väl säga heh :P,

Idag så jobbade jag ensam för den jag jobbar med var sjuk idag igen, så fick jobba lite extra, men hade en kille som var rätt mycket vid mitt bås o skulle hjälpa till, det var faktiskt snällt, men han gjorde rätt mycket o jag vill med göra lite, så skulle jag fixa lite i kanterna, så kommer han o börjar hutta färg på väggen o jag bara, du är som ett litet barn jag får ta hand om, räcker det inte med ett barn heh( ps har inga barn, kallar killaran för barn för det är nästan jag som får ta hand om dem o leka med dem o skoja med dem o sådant heh), måste jag ha tio barn att ta hand om, hehe, han bara, ja ibland är jag det heh :P, ja sen så en tjej hon bara, jag måste bara kladda färg på dig, jag bara näää, men hon gjorde det ändå, men brydde mig först inte, sen så såg en kille det så  skulle han med o sen nästa o sen nästa heh, sen hade jag nästan alla killar i mitt bås o sen när jag skulle iväg o tvätta grejorna så skulle ju klart en kille som jag har rätt bra kontakt med han stå lite nära heh, jaja gör inget, bara trevligt att ha folk nära en heh skoja ;P, nä men han stänkte färg o sen när där var vatten så klart skulle han stänka på mig så jag gav igen heh, o sen sprang jag som bara den heh :P, så sa jag sen, nu fick du igen från förra gången du sprutade ner hela min tröja med vatten o i håret heh :P


Ja vad mer har hänt, jo en kille skulle skoja eller något med mig, skulle ut o träffa en kompis så när jag går så bara jag känner att där kommer något bredvid mig o det var en tejprulle så jag bara tog den o gick fram till den kille o sa, ville du mig något eller?? heh, han sprang som bara den o gömde sig, sen så gav jag den till en annan kille, sen när jag kom tillbaka så skulle jag gå in och så ja, tror ni kan lista ut, så han killen jag har rätt bra kontakt med han skulle låsa mig ute så kommer en annan sjukt trevlig, snäll kille han bara jag ska inte göra något jag ska hjälpa dig heh aww va snällt,så kom en annan kille o sa vad gör ni, jag bara dem är inte mogna innu hehe, dem är lite barnsliga, ( dem vet att jag skojar med dem,därför älskar dem att skoja med mig) dem andra tjejena hatar det, dem skäller till direkt o menar det, medan jag skämt skäller eller skojar med det sjukt mycket så det är därför dem alltid skoja o jävlas med mig för jag gör samma med dem :P. så det är rätt roligt att jävlas med dem ibland, men ibland kan det bli för mycket o då blir inte sara glad, men tror dem har fattat hur långt dem kan gå med skämten med mig, så det är bra att dem kan sluta om jag säger stop, o då slutar dem så det är bra :)


heh ja vilken dag va heh :P känns nästan som jag skriver en roman varje dag heh :P, blir sjukt mycket, men vill att ni ska veta hur min dag är o vad som försigår o vad jag gör och sådana saker :),

Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3 Lägger upp en sjukt bra låt som jag har börjat gilla starkt<3<3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards