sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 9 september 2012

kompis o farmor / farfar

Av Sara - 9 september 2012 18:47

Hej Hej!!

Hoppas allt är bra med er alla, här är det helt okej. Idag har jag träffat en kompis, riktigt trevligt o roligt va det, gillar att träffa o snacka med henne om allt mellan himmel o jord typ heh, hon är en sjukt underbar o bra vän, tack för idag Jenny för en super trevlig o rolig dag idag

Ja som jag skrev så träffade jag en kompis idag, men höll nästan på att missa henne idag igen, fattar inte vad det är med mig o tiden, för igår så vaknade jag vid åtta, så tänkte jag, jaja då vaknar jag nog vid den tiden idag igen så behöver inte sätta klockan o jag hade glömt o säga till morsan o farsan att jag skulle träffa en kompis så dem tänkte ju inte på att väcka mig, utan dem bara, låt henne sova ut heh, men kvart i tio vaknade jag till, för brukar vakna till lite då o då, o som tur så vaknade jag kvart i tio för klockan tio skulle jag träffa jenny, så det blev snabbt upp ur sängen springa ner o snabbt fixa sig så gott som det gick, hann inte göra något med håret så det blev att man fick sätta upp lite lätt hehe ja o sådan, sen så kom jag precis vid tio så ja det gick snabbt heh :P, men såg nog rolig ut, för farsan bara när han skulle köra mig, du ser ju nästan ut som du är bakis heh, han ska alltid försöka skämta med mig när jag är trött, heh men jaja han är go han med heh :P, men kan säga att jag var absolute inte bakis utan bara riktigt sjukt trött bara :)

Ja sen blev det hem o så såg morsan till att jag fick i mig mat för hann inte äta frukust o jag är sjukt dålig på att få i mig mat för ibland fast jag är hungrig så äter jag inte alltid, så morsan är lite rädd att jag inte ska få i mig något, men jaja något får jag ju i mig, men jaja hon är säker bara orolig för sin lilla flicka heh, är ju minst i familjen så heh :P,  men ja kommer nog bli som henne när jag själv blir mamma ;)

sen åkte vi till min farmor o farfar o hälsade på dem o fick kaffe o kaka o snacka lite skit heh o hade trevligt, ja och nu har jag precis hittat kläder vad jag ska ha på mig imorgon på skolfotot, hoppas det blir bra, är lite nervös att det inte ska bli så bra, hoppas det blir det heh, men som vissa brukar säga, man ser ju ut som man gör så heh, kanske ett knäppt talesätt men jaja kör mycket med det talesättet heh ;P

Nä det får nog bli allt för idag, ska hoppa in i duschen nu, ni får ha det så bra, kramizzz<3<3

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards