sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 8 september 2012

shoppat runt<3<3

Av Sara - 8 september 2012 19:58

Hejsan!!


Sorry jag inte skrev igår, känner att jag börjar bli väldigt dålig på att skriva här på bloggen, men jag ska försöka att bättra mig.

Anledningen till att jag inte skrev igår var för jag kom hem från skolan, åt sen drog jag till en kompis, kände bara att jag ville träffa någon, o som tur har jag räddaren i nöden min underbara kompis som alltid har tid för mig, tack för en super trevlig o rolig dag igår :)


Ja sen idag så blev det att åka till byn med morsan o farsan för att handla, sen så skulle jag egentligen träffa en kompis, men det blev lite tajt med tiden, så fick höra av mig till min kompis o omboka att träffas imorgon istället för hon skulle iväg idag eller den tiden jag kunde, men jaja imorgon så kommer v träffas o det ska blir väldigt kul.


Ja sen när jag kom hem så bjöd mormor på kaffe o kaka, tårtor ( jag fick kaka för är laktos/glutten), men dem var goda dem kakorna jag fick iallafall, sen så hem o ringa en annan kompis, för vi båda hade snacka igår att åka o shoppa, men så sa jag att jag skulle träffa en annan kompis, men så blev det ju strul med tiden o hon skulle iväg, så jag o kompisen jag träffade igår så åkte vi in till entre o shoppade loss lite, men efter ett tag så kände båda att vi båda var sjukt trötta o hungriga så vi var inte på jätte hugget precis, men det var roligt iallafall <3<3

Tänkte jag lägger upp det jag köpt idag, blev inte så mkt, men var mest ute för att hitta nya o fler byxor, har inte så många kvar, antingen är dem för stora eller så tycker jag inte dem är snygga mer heh, typiskt mig hehe :P


ikväll blir det att ta det lugnt o se på tv, kanske en film jag sätter igång innan jag sommnar <3<3

 

Jeans byxorna: Gina Tricot ( köpte ett par svarat skin byxor, liknande dem blåa)

Svart genonskillnig linne/töja: Vero Moda

Bh: H&M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards