sara-ti-amo

Alla inlägg under juni 2012

Av Sara - 4 juni 2012 18:35

Hej!!


Då har man precis kommit hem från byn för har köpt presenter till morsan som fyller år i helgen, det blev ett smyke, ett par örgonhänge och ett ljus där jag ska skriva själv var jg tycker om henne, hopppas det blir bra heh..


Idag har jag inte gjort så mycket, hade två samma lektioner för min engelsklektion var inställd för läraren var hos läkaren eller var hon nu va, kommer inte ihåg, va duktig jag e att komma ihåg grejor heh :P

Ja sen hade jag idrott och sjukt tråkig idrott hade vi, men rätt roligt att se på, men var ju med men det va någon sport som man skulle springa med ett äggfromad boll, och sen för att göra mål så skulle man kasta hela sig på en matta och det ville inte jag heeh, går ju med killar så kan ju inte göra sådan hehe nä men skoja, nä men ville inte för va rädd att folk skulle hoppa mot en för man fick typ putta och slås sig fram, och jag bara nä tack jag står vid sida och om jag får bollen så får jag se vad jag gör hehe, men det gick bra iallafall så..ja sen slutade man för dagen..


Nä om jag ska fortsätta med ljuste och se hur det blir när det blir färdigt, hoppas det blir bra, jaja, det va allt för5 idag, ha det så bra, kramizz<3<3

 

Av Sara - 3 juni 2012 18:06

Hejsan!!


Ja då har man nästan precis kommit hem från skanör, har varit där och firat min faster som fyller år imorgon, vi fick god mat och det var trevligt o roligt..


Ja igår så kom min kompis till mig, hon sovde över hos mig från igår till idag, hann inte vara så länge, men det va trevligt och roligt att hon ville komma hit iallafall, är alltid roligt att umgås med henne oavsett hur länge vi är..


Ja igår så gjorde vi inte så mycket, vi chattade, umgicks, och kollade på ``kvällen är din´´, han eric saade va ju med och vi båda älskar han, så heeh, nä men vi brukar kolla på det annars oavsett om han e med eller inte, men det va roligt iallafall..


Ja idag vaknade jag vid typ halv tio, fick typ springa upp, för skulle fixa mig innan vi skulle iväg, så det blev snabbt in i duschen och börja fixa sig så smått, sen så när tiden hade gått och skulle gå upp med nytvättade kläder så va min kompis vaken, sen så gick hon upp och sen så gick vi ner och hämtade frukos och satte oss på mitt rum och åt och satt en liten stund vid datan o snackade med lite..


Ja, nä sen har det inte hänt så mycket mer än det, så ja det får bli allt för den här gången, tänkte jag lägger upp lite bilder från när jag va med klassen på MalmöMässa, men det blir inte så många, men dem kommer här nedan iallafall, ha det så bra, kramizzz

 

Fodronsprogrammet

 

blev sminkad

 

Blev sminkad

Av Sara - 1 juni 2012 20:15

Tja Tja!!


Sorry jag inte skrivit på två dagar, men har bara haft fullt upp och inte haft tid att sitta vid datan och skriva lite snabbt i bloggen, men nu så är jag tillbaka och kände att jag ville skriva lite nu när jag har tid.


Idag var jag och min andra klass på Malmömässa och jag tog lite bilder, men kan tyvärr inte lägga upp dem för är hos en kompis just nu så kan inte, för har inte fått med sladden, men lägger upp bilderna imorgon istället..

Vi gick lite hur i ville o sånt, jag och en tjej som jag börjat prata mycket med hon  och jag gick och kollade runt, sjukt roligt o trevligt va det.. När hon och jag gick runt där så fick vi först varsin blomma, och sen fick vi en påse som där var nyckelband, bok om olika program mm, ja och sen gick vi vidare och då kom vi till kök linjen, och där böjd dem på lite olika saker.. Vi åt inget utan vi gick vidare.


Sen kom vi till smink avdelningen, och där gjorde dem massage, sminkade en, och fixade naglar, så när vi stod där så jag bara sa till hon tjejen att jag vill med, men vågade fråga, men undertiden vi stod där så kom två andra tjejer, hon ena är min kompis och min kompis kompis, så hennes kompis och jag gick fram o frågade o fick bli sminkade och då skulle vi skriva in oss och sen blev vi jätte fina hehe :P,


Ja just nu sitter jag hemma hos en kompis o lyssnar på musik o dricker gott hehe :P, ja det var allt för idag ha det så bra, kramizzzz!!

Ovido - Quiz & Flashcards