sara-ti-amo

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Sara - 17 juni 2012 18:11

Hej alla bloggläsare!!


Sorry att jag inte skrivit på två dagar, men har inte haft tid för har kommit hem sent så har inte haft ork eller tid att skriva..


I Fredag så slutade jag skolan, har äntligen SOMMARLOOOOVVVV nu hehe, ja så fixade lite för på kvällen i fredag och sen va jag hemma vid typ lite över två, då ringde min kompis som jag skulle på student med att hon kom och hämtade mig vid tre så det blev att få isig lite mat sabbt, sen så hem till henne fixa sig sen ner i byn för att se tjejen som skulle ta studenten komma ut och sen hoppa upp på flket.. Ja så va där sen en och halv timme i lokalen sen så vidare till nästa fest, så ja hehe.. 

 


 Sen Lördagen så upp tidig fixa det sista, sen va man servitris på min mormors 80-års dag, fixade till och sådant, och sen så kom vi hem vid sju och var nästan död i kroppen för hade inte sovit så mycket natten mellan fredagen och lördagen, så man va lite seg i kroppen hehe ja..


Söndag upp tidigt idag igen för att fixa sig för att gå på dop, hos min kusin, ja så har nästan precis kommit hem så nu vill jag bara gå och lägga mig, är sjukt sjukt trött i kroppen och har lite huvodvärk, men jaja går säkert över.. Ja och sen imorgon ska man upp igen för att åka till trellehulla (Trelleborg) för att köra lite hehe,så ja, får se hur det går hehe :P

 

Kusinen Mira (som blev döpt idag)

 

Jag och min kusinen Gabriell!!


Ja så man får gå och lägga sig tidigt idag igen hehe, men somnar nog ändå vid den vanlig tiden jag har börjat vänja min kropp nu heh. Ja det får bli allt för idag, lägger upp lite bilder från var jag har varit, ha det så bra,kramizzzz!!!


Ovido - Quiz & Flashcards