sara-ti-amo

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Sara - 20 juni 2012 19:18

Tja!!


Denna dagen har man varit igång sedan klockan tio. Idag träffade jag två kompisar så drog ti badet och badade, fast det va sjukt kallt, tycket jag hehe. Ja vi va där typ två tim, sen gick ja och min ena kompis först till byn och sen hem till henne, men hann inte vara så länge hemma hos henne för morsan hämtade mig, va hemma lite över tre så fixade mig tog upp mina blöta kläder sen när morsan o farsan kom hem åt vi sen drog vi iväg o fixa lite till midsommar, lite grejor och sådana saker, och sen så åkte vi hem o hämtade syrran sen så körde morsan henne till jobbet, får hoppas det går bra <3


Ja så nu har jag nästan precis kommit hem och ja vet inte om jag ska ut o sola nu när solen är framme <3<3.

Ja det va allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3 Lägger upp en sommarbild på mig

 


Ovido - Quiz & Flashcards