sara-ti-amo

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Sara - 10 juni 2012 12:51

Hejsan!!


Då har man nästan precis blivit klar med maten som jag gjort till morsan, för lovade henne att jag skulle göra maten för det är hennes dag idag. Min morsa fyller år idag, Grattis Mamma<3<3


Hon fick kaffe och bulle på sänen av min farsa menda vi andra la och sov hehe, ja idag vaknade jag till halv tio, lite tidigt, men kunde inte ligga och dra mig för skulle hjälpa morsan och fixa det sista och med maten med, så ja hehe, igår så gick jag inte och lade mg fören vid två, så är sjukt trött nu, vet inte om jag orkar ha gäster, men jaja tur så är det bara släkten som kommer så det blir inte så länge, hoppas jag hehe :D


Jag gav morsan i present, en barlock till ett halsband, ett guld hjärta (äkta gul), men en lite blänkande pärla, och sen ett par öronhänge och sen ett ljus som jag skrev alla positiva saker om henne, men fick inte plats med allt, men det som jag verkligen ville att hon skulle veta fick plats, och när hon öppnade allt så börja hon fälla lite tårar, men hon är rätt lätt att få tårar så hehe, har nog fått det från henne heeh, men det kändes bra att se henne så glad, för jag vill ge henne och vissa tacksamhet för allt hon gör för mig och att om jag behöver låna något så kan jag komma till henne oavsett vad det är, och kan prata med henne om allt med så tack mamma för du finns <3<3, nu börjar jag ockås blir lite sentimental när jag tänker på det...


Ja då får man väl gå tillbaka och fixa det sista och duscha o ta fram kläder till ikväll.. Ha det så bra,kramizzz<3<3kommer lägga upp en bild på mig o morsan, ps, jag ser helt konsigt ut, men var sjukt trött då :))

 

Ovido - Quiz & Flashcards