sara-ti-amo

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Sara - 19 juni 2012 17:14

Hej Hej!!


Ja inatt kom jag, morsan och farsan hem från akuken i malmö. Jag har haft ont vid bröstet ett tag nu, men har inte tänkt på det så, men igår när jag kom hem från körningen så börja jag få sjukt ont under bröstet. Men jaja åkte in till akuten kom in ganska fort, dem gjorde lite tester och jag fick prova på EKG för första gången i mitt liv, men jag är så himla kittlen så när sköterska skulle sätta på sådana grejor som man kunde se EKG så bara jag skrattade, men hon tyckte bara det va trevligt att någon skarttade sa hon hehe..


Ja sen så kom läkaren in och ja så snackade vi lite och frågade mig lite saker och sådant för hade fått tillbacka proverna och sådant, och hon trodde att det va någon slags muskelinfektion, men hon berättade vad jag skulle ta för något som hjälpte och sådana saker.


Ja så idag har jag bara sovit och tagit det lugnt för fick inte stressa eller göra något, inte något som gör att det gör för ont, så ja.. får hoppas att det snart går över, rolig start på sommarlovet heh, hoppas det blir bättre till slutet av lover..


Nä det va allt för idag, ha det så bra,kramiizzzz<3<3bild på min från skolavslutningen <3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards