sara-ti-amo

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Sara - 14 juni 2012 16:59

Tja Tja!!!


Ja då är det snart lov och det känns väldigt skönt att få sova ut och kan göra vad som helst, umgås mer med kompisar och familjen.


Idag började jag klockan nio, men va i skolan halv nio för trodde vi började halv nio, men hade nog tagit fel på tiden, men men jaja, bättre komma tidigare än komma för sent ju.. Ja sen så skulle vi gå tillsammans till halen och kolla på studenternas spex och det va sjukt roligt, tyvärr kunde jag inte filma, men skulle vilja filma två linjer som jag tycket var sjukt duktiga heeh, det va NV (tror jag det va heh) och EL, såklart hehe, älskade EL mest bara för man går lite där ju och sen så är där rätt många söta och snygga killar hehe.


Ja sen så skulle  vi gå tillbacka så såg jag min kompis gå ensam så sprang till henne och sen så drog vi till byn och shoppade lite kläderoch skor till henne som hon ska imorgon, sjukt fin klänning hon hittade och snygga/cooola högklackat som passade henne sjukt bra, vill nästan ha samma, fick lov att köpa det va henne så ja får se kanske jag gör, jag gillade dem riktigt mycket, ja sen så drog vi hem.


Ja och nu gör jag inte så mycket, ska snart plocka fram lite för imorgon för det är ju skolavslutning imorgon, gud va härligt det va att säga det, måste bara säga det igen heh skolavslutning, snart är man ledig yeeeeeeeeeeeehhh<3<3


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra. kramizzzz<3<3lägger upp två bilder jag tog, men får se om man kan se något, det var rätt mörkt så..

   

Ovido - Quiz & Flashcards