sara-ti-amo

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Sara - 22 juni 2012 11:35

Hej Hej!!


Ja då va det Midsommar idag, tycker inte det känns riktigt som midsommar precis, första året vi inte klär vår midsommarstång, vi har det lite som en tradition att göra en midsommarstång och sen så klär vi det, men den regnar ute så ingen orkar gå ut och göra det heh, jaja det känns verkligen inte som midsommar, vet tjatar om det, men ja kan inte fatta det bara :),


Idag vaknade jag sjukt tidigt, men kunde inte sova, så jaja gick upp o sen blev det frukust och sen så fixade jag vår midsommar tårta, som vi igentligen skulle ha med oss till Svaneholm, med en lite tradition att vi åker ditt o kollar när dem spelar och dansar runt midsommarstånge, och barn/vuxna kan vara med och klä stången, men jag har inte gjort det på länge, gör det bara om vi typ träffat någon som vi känne som har små barn så har jag följt med dem o satt kanske en,två blommor bara för att vissa att man med hjälper till


Ja idag får vi gäster hem till oss, äta god mat o massa jordgubbar hehe, älskar jordgubbar hehe, ja så det ska bli kul.. Nä nu får jag hoppa in i duschen för att fixa sig lite, men lägger upp en bild på min tårta jag bakade i morse, kan bara säga att det är första gånge jag bakar en tårta, men älskara att baka, så ja hehe,  det va allt för idag, ha det så bra, hoppas ni får en fortsatt trevlig Midsommar, Glad midsommar alla bloggläsare, Kramizzz<3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards