sara-ti-amo

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Sara - 5 juni 2012 16:58

Hej!!


Idag har jag inte gjort så mycket, har haft samma lektion två gånger, skulle igenligen ha samma lektion tre gånger, men den sista så råkade jag komma för sent till och vågade inte sen gå in o ha lektion för va rädd att läraren skulle skälla på mig, så jag satt utanför och ``hängde´´ eller nä men typ med två killar o snackade o lyssnade på musik, sen följde jag med två tjejer jag börjat att snacka me, följde med dem ut för dem skulle ut o röka så jag bara ja varför inte, då går den tiden typ hehe :P..


Ja ha hört lite nu med folk jag börjat snacka med o umgås mycket med, jo vissa tjejer tror jag gillar en kille, och om jag ska vara ärlig så nä, eller jo visst jag gillar han, men bara som vän, men inget mer, men kan med vara ärlig om en sak till och det är att han ser rätt söt ut, men det kömmer aldrig bli vi, det kan jag känna på mig, han är inget jag vill satsa på och jag är inget som han vill han allstå som flickvän, bara vän, och det vill jag bara att vi är, för vill inte förstöra våran vänskap, har nästan precis lärt känna han och vill inte förstöra bara för en sådan lite skit grej så heh ja, så n7u har vi rett ut det nu hehe..


Ja nä tror inte det var med som jag ville få med, tror jag fick med det jag ville ha sagt och det kändes bra, så det va allt för idag, ha det så bra, kramizz

      

Ovido - Quiz & Flashcards