sara-ti-amo

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Sara - 18 juni 2012 17:10

Hej!!


Ja idag började jag min första sommarlovsdag med att gå upp halv sju för skulle iväg till trellehulla (trelleborg), var sjukt trött när morsan väkte mig, har nog inte varit så trött på länge, men kan förstå lite, var ju iväg hela helgen och det va fester, studenter, kalas medmera..


Idag så körde jag för första gången i mitt liv en biln och det var sjukt roligt, och väldigt lätt, trodde det skulle vara svårare, men jag fick in det väldigt snabbt, så jag körde på som jag hade gjort det förrut hehe, men det var sjukt kul iallafall, fick inte motorstopp eller någonting så det va ju tur heeh..


Jag va väldigt nervös att jag inte skulle klara av att växla och göra bort mig, men klarade av att inte göra bort mig för mycket hehe...


Ja sen har jag inte gjort så mycket, var rätt trött så ville inte göra något speciellt idag, bara ta det lugnt och känna att det är lov, fast det känns inte riktigt som lov tycker jag, vet inte varför men ja bara känns som det inte är det, konsigt nog hehe :P.


Nä det blir allt för den här gången, ha det så bra, kramizzz<3<3 lägger upp en bild från skolavslutningen på mig<3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards