sara-ti-amo

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Sara - 7 juni 2012 17:31

Hej!!


Ja vad ska man skriva om idag, ja, kan börja med att kanske skriva lite och får se hur det blir sen hehe, jo idag hade jag förästen min sista matematik lektion, sjukt skönt, jag är nog den första i min el-klass som blivit färdig med det, så nästa vecka behöver jag inte ha matte mer, sjukt skönt o bra, så ja hehe, ja sen efter det så hade jag Svenska och vi kollade på en film, sjukt tråkig, började inte alls bra, började dirket med snusk och det gillade ju killarna, dem jublade typ heeh ofta hehe jaja men dem är ju killar så man kunde ju nästa förstå att dem skulle göra så hehe, men ja jag var kanske inte lika på hugget som dem hehe, satt o smsade med en kompis, mycket roligare än den filmen, den verkade lite knäpp, men men ja, tror det va en i min klass som valde den..


Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette, men kan kolla upp det till nästa inlägg...

Ja vad mer har jag gjort, nja inte så mycket, jo träffade min kompis på bussen, såg henne hoppa på en staion efter mig så, jag bara, det liknar jessica heeh, och det va det med, fatta inte att jag vågade gå fram hehe, men gick fram o satte mig, tänk om det inte hade varit hon hehe, men hade väl tur idag, får väl köpa en lott eller något heeh, så ja vi satt o snacka och lyssnade på min musik, jag har nog bra musik för många vill lyssna på dem, men det gör inte, bara positivt med det och roligt att folk vill lyssna på mina låtar :))


Ja nä nu kommer jag inte på mer att skriva, så ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzzz<3<3

 



Ovido - Quiz & Flashcards