sara-ti-amo

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Sara - 23 juni 2012 19:37

Hej Hej!!


Ja idag har jag inte gjort så mycket, vaknade rätt sent, sen så följde jag med farsan till stan o handla lite, och där träffade man på kändisar (vi kallar folk  vi känner för kändisar) heh låter kanske konsigt men men hehe :P, jaja sen så har jag o morsan kollat på filmer, två stycken, för igår kom man lite sent i säng så man är lite seg o trött idag heh..


Idag hade vi förästen premiär grillning, det leb grillspätt med kycklingfileé, med stekta potatis och så hade jag gjort min egna hittepå sås till, sjukt gott va det, den ska jag göra fler gånger, och så hade vi sallad till med som jag gjorde heh..


Det får bli allt för idag, kommer inte på mer att skriva så heh,ha det så bra, kramizz<3<3

såhär trött va jag efter att gästerna hade gått!!!ps, är inte sminkad så ser lite ja!!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards