sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

varit med kompisar på marknaden<3<3

Av Sara - 30 juni 2012 16:53

Hej Hej!!


Tänkte skriva lite nu innan jag drar iväg igen, ska till en kompis, ja idag vaknade jag fösent, för hade satt klockan på nio för skulle träffa en kompis för att gå på marknaden med henne och jag skulle hinna duscha och sminka mig o äta, men hann precis men kom lite sent tyvärr, men men, det var ett tag sedan jag stressade så här mycket..


Jaja kom ner till byn o gick i någar timmar, sen va jag tvungen att gå hem o skölja av mig för gud va varmt det va, kläderna va lite blöta och det hatar jag, för brukar inte svettas, men när det är riktigt varmt så gör jag det tyvärr, lite äckligt, men men :((,


Ja sen blev det att åka hem till en annnan kompis hem till henne och sen så gick vi ner där och hade sjukt kul, vi åkte karusell hehe, min kompis filmade när vi åkte så lägger upp den här nedan,


Ja och nu har jag precis fått i mig lite mat så ska snart börja packa lite, för att vara hos en kompis där tills imorgon, så tänkte jag skriver nu istället så jag inte glömmer det, så det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz <3<3

Nä det verkar som det inte går att lägga upp videon, får tyvärr bli utan bilder o klipp :((



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards