sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Haft en dag för mig själv<3<3 ibland får man ta hand om sig själv med<3<3

Av Sara - 28 juni 2012 17:33

Hejsan!!


Yeeehhh, nu är det sommar, vilket väder vi har haft idag, sjukt skönt, nu får det fortsätta såhär tycker jag, vill ha värme så man kan blir lite brun innan det blir höst igen, men det får gärna vänta, tycker jag heh.


Ja idag vaknade jag rätt tidigt, såg solen skina och va glad för det hehe,sket i frukusten och fixade mig o gick ut i trädgården för att sola lite, men vädrett va lite si och så, så va inte ute så länge sen blev det att jag gick in en liten stund och sen efter en stund så tänkte nä jag går ut igen, så byte om och gick ut och klippte grässmattan, för brukar göra det ibland så får man rätt bra färg för man går ju fram o tillbacka, och vi har rätt stora gräsmattor o stor tomt så det tar ett tag, men jag älskar att göra det när det är sol så stecker solen på en så får man bättre bränna och blir lättare bränd och får sol än om man bara ligger stilla, eller klart man får ju färg då med, men jag gillar att göra det ibland..



Ja sen när jag inte palla mer så gick ja in o hoppade in i duschen o sen så byte ja om igen heh ja byte om till shorts o  linne för skulle ut o springa och gå lite tänkte jag, blir typ pigg av vädrett och vill bara ut o springa eller göra något i detta fina vädrett, vill inte sitta inne, lite för synd tycker jag, och så vet man inte om det blir fler dagar som det är sådan här väder, så man måste ta chansen ju..


Ja sennär jag kom hem så blev det in i duchsen igen, o byte om igen heh så har nog duschat o bytt kläder för många gånger, men jaja, inte ofta det är sol så, men jag tycker det ärskönt när man varit ute o solat några timmar så vill jag gärna duscha, men jag byte o duscha många gånger för jag trodde att jag inte skulle ut mer så därför,


Sen, det blir mycket sen och sen hehe, förlåt för det, men älskar tydligen det ordet, jaja sen efter det blev det att gå ut o sola lite till hehe, men tycker att jag inte fått någotn färg, men jaja man kan ju inte få det direkt, så hoppas att det blir lika fint väder imorgon så jag kan sitta ute o sola hela dagen om ingen hör av sig såklart..


Nä nu tycket jag att jag har skrivit för mycket, och det räcker för idag, ha det så bra, kramizz<3<3

 lägger upp en sommarlåt hehe :P, hoppas ni gillar den<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards