sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Vilke fullspikad dag<3<3

Av Sara - 27 juni 2012 18:03

Hej Hej!!


Ja idag kan jag inte skriva att jag inte gjort något för det har det varit, änsa sedan klockan halv sju i morse så heeh..


Ja idag började jag med körningen förs här i byn och sen körde vi till trellehulla (Trelleborg), eller jag körde hehe, rätt roligt, men sjukt svårt, men kan växlen sjukr bra, kan det bättre än att hålla mig i fillen heh, o råkar komma upp i för hög fart, men kan inte hjälpa det hehe..


Ja sen kom jag hem vid lite över elva,  halv tolv, fick i mig lite mat, sen drog jag hem till en kompis och när jag kom ditt så hjälpte jag henne att försöka sätta ihopa en byrå/låda, sådan man har kläder i, men vi klarade det sjukt bra, och till slut va den färdig, eller det svårate var gjort sen så skulle hon försöka göra låderna, men det vet jag att hon kommer fixa, hon var nästan lite bättre än jag med sådana grejor..


Ja sen så skulle jag gå till morsans jobb, men hon hann köra innan jag hann komma, eller nä vi typ mötes så hon plockade upp mig sen så skulle hon lämna något o när jag står o väntar så kommer en av hennes arbetskamrater och drar upp luvan på min munktröja, jag bara jaha tack det va ju snällt hehe, så hela mitt hår o luvan såg ut som fan hehe, så kom min morsa bara, sara vad har hänt hehe, så ja berättade o han som gjorde det log lite o jag börjar skratta lite heh, han ska alltid skoja med mig antinge med mitt hår eller mobiler eller något annat hehe, hur kommer han bara på allt skit hehe,


Ja sen åkte jag med morsan till frissan för jag skulle beställa tid för att färga, klippa, mm, så man blir fin till skolstarten och kanske dem snygga killarna som börjar, hehe nä skoja, gör det för att det va ett tag sedan jag färgade mitt hår så heh :P, ja sen så efter jag hade beställt tid så stod farsan utanför och hämtade upp mig, så ja det har bara rullat på, och sen ikväll ska vi ner till byn för dem har något konsigt, typ som allsång, fast här jag bor hehe, lite ja vad ska man säga jaja, vi ska ditt bara för min kusin ska ditt med sitt band så heh, så får man försöka vissa lite intressen, fast jag inte lyssnar på hans musik..


Nä det var nog inte mer som jag ska skriva, kommer iallafall inte på med, tror jag fick med allt nu, ja det va allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3, lägger upp en låt/vodeo med eric saade/tone- imagine, så gillar du Eric Saade ska du absolute se denna videon, för den är rätt bra, själv tycket jag det är den näst bästa videon han har gjort<3<3

 
 
Siii

Siii

27 juni 2012 19:22

Fin blogg !!! kommenetera gärna i min blogg

http://www.siii.bloggplatsen.se

Sara

28 juni 2012 17:32

Hej, Tack så mycket, ja det ska jag göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards