sara-ti-amo

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Sara - 25 december 2012 18:04

Hej Hej!!


Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå upp tidigt för att börja sju och sluta sen fyra :( heh :P


Degen har varit lite som en slappdag, helt rastlös har jag varit och sådant, så jag bara sa till familjen, jag vill göra något så dem bara, ja men vad ska vi göra, jag bara jag vill ut och köran eller något, så fasan bara ja okej då gör vi det heh, så jag körde en liten runda med farsan heh :P


Ja sen hem o fastnade framför datan så ja här sitter man och ugglar sig heh :P


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3 lägger upp en julbild, bara fr tyckte den blev så bra <3 :P

 




Ovido - Quiz & Flashcards