sara-ti-amo

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Sara - 24 december 2012 20:40

Hej Hej!!


Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)


Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena skrev:,``Jag skrev till tomten att jag Önskade dig i julklapp <3´´, och en annan att det han önskade sig var mig i julklapp, hur gulligt och sött är inte det, man blir väldigt varm i hjärtat, vad mer kan man bli än glad och varm i hjärtat <3<3 tack killar för dem fina och söta smsen jag fick <3<3


Idag mår jag lite bättre än igår, och det känns riktigt bra dag idag, Har folk här och kan inte ha bättre än att trivas som bara den idag med dem som är här, dem som jag älskar och bryr mig om finns här och firar julen med mig idag <3<3


Idag har jag inte gjort så mycket mer än hjälp mossan o fasan med lite grejor, haft julfrukust, fått morgonjulpaket och ja massa annnat har hänt idag :)


Nä det får bli allt för idag, eller nä innan jag gömmer det så vill jag tacka alla för dem fina mailen o kommentarerna jag får av er, helt fantasktiska är ni och blir glad så tack alla <33

Ha det så bra, kramizz<3<3


 



Ovido - Quiz & Flashcards