sara-ti-amo

Alla inlägg under mars 2013

Av Sara - 11 mars 2013 18:15

Hej!!


Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P


Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall, så snart är man kanske ute o drivar o sådant.


Mer som hänt är att jag skaffat en pojkvänn, Han är vädligt roligate, han är snällaste o underbaraste kille, fast ibland kan han göra så jag blir riktigt arg och sur på han, men det går inte många minuter tills han får mig att glömma att jag är sur/arg på han, så ja, inget att klaga på iallafall, heh, nä det sista lät lite konstigt, men jaja skit samma, finns ju egentligen inte det, men ja heh :P


Vad mer som hänt?, ja vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, skolan rullar på bra, jag träffar mina underbara vänner o fokuserar rätt mycket på körkortet o blir att man träffar killen rätt mycket o försöker träffa o umgås med som möjligt mycket med vännerna o familjen med <3<3


Nä det får bli allt för idag, känner att huvudet står helt stilla vad man ska skriva, men ja det får bli detta för denna gånge, ha det så bra, kramizz<3<3

 






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards