sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Sara fyller 18-år idag, hurra hurra på min dag heh :p <3<3

Av Sara - 6 november 2012 19:15

Heeejjj!!


Gud vad denna dagen har gått fort,  önskade att min stora dag skulle gå lite mer saktare än vanligt, men fick tyvärr inte min önska inslagen heh

Idag fyller jag år och jag blir 18-år, äntligen säger jag bara, men visst dagen har kännts lite som min fördelsedag för när jag kom på morgonen så kom tre tjejer från min klass fram och sa grattis sara, och jag bara tack och var glad som bara den heh :P, bästa dagen ever heh :P, ja sen så sa en kille i min klass grattis sara, jag bara tack och log igen heh :p, ja sen hade vi historia bara för vi inte hade det igår, så ja det blev att åka ditt och ha det roligt, när man egentligen hade sovmorgon, men jaja var på bra humör och ville träffa kompisarna och ja alla heh :p

Sen efter det blev det att gå till den andra skolan och möta upp en kompis så satt jag på ett ställe och hon på ett annat ställe så skulle skicka till henne och skulle gå på ett håll och när jag går in i den korridoren så satt min kompis där och när hon ser mig så bara SAAAARRRRAAAAAAAA HEHE och sen sprang i full fart mot mig och kramade mig sjukt hårt och sen började hon viska grattis grattis sjukt många gånger i mitt öra sen när vi börja släppa varandra så började hon sjunga vi gratulera och jag bara nääää hehe blev helt röd i ansiktet sen vart vi än gick hon bara hon fyller år idag säg grattis heh, så folket bara ahah okej grattis heh, sen gick vi till valen och jag var inte alls berädd på detta, men hon bara jag hann inte köpa någon present till dig så vi gör såhär, du väljer en sak för hundra kronor och jag betalar det, jag bara nä det hade du inte behövts, för tycker synd att andra ska köpta grejot till mig, men hon övertalade mig och jag bara jaja okej ska hålla käft och ja hittade två grejor och blev super nöjd med dem så tack så himla mycket Dalia och ni andra för dem super fina presenterna och super duper tack för all uppvärkan för at gratta mig, tack så himla mycket alla underbara människor, ni är bäst, älskar er puss <3<3

Ja sen hade vi idrott sen hem och sen blev hämtad av morsan, men när jag stod där och väntade på henne så en kille som jag brukade innan snacka mycket med, han bara ja just det du fyller ju år idag, Grattis heh, jag bara nä gör jag hehe, nä men jag bara tack och sen när jag kom hem så blev man mer grattad och fick fler presenter, kan man ha varit snäll eller heh, älskar er min underbara familj, och tack till er med för allt älskar er med <3<3

Jo glömde ju nästan att skriva det med, fick ju idag en flaska champanj, mossan bara antingen så öppnar du den och tar lite bara och firar med oss, eller så sprara du den, jag bara ähh det är ju fan min dag idag och bara för det så öppnar vi den och smakar lite heh, så ja man har precis drukigt lite champanj, sjukt gott är det <3<3

Nä det bli allt för idag, det blir två bilder för kvällen, ha det så bra, kramizz<3<3

 

Dem sista presenterna jag fick för dagen<3<3

 

Champanj firande heh <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards